Project Description

Design, copywriting en fotografie Escentiall. folder

Zoetzout heeft voor Escentiall. de volledige branding verzorgd van het logo en de verpakkingslijn tot de promovideo’s en de social content. Ook was er behoefte aan een folder per concept voor de B2B doelgroep (distributeurs, agentschappen, retailers). Ieder concept staat dus voor een product(lijn). Zo is er een drinkconcept bestaande uit een beker en enkele accessoires. Zoetzout ging aan de slag met het design, de copywriting en de fotografie. Deze folder lijn is net zoals het merk: kleurrijk, contrastrijk, fris, modern en vernieuwend. De ietwat brutale teksten maken het plaatje af van een merk dat ontwikkeld is om dingen te veranderen!

Over Escentiall.

Escentiall. is het nieuwe merk van MIXED.Industries. Dit fraaie merk produceert alledaagse producten die voor meer gemak zorgen en tevens design toevoegen aan je persoonlijke omgeving. Voor openers is dit nog niet eens zo uniek maar het merk heeft inmiddels ook plannen voor gemaksproducten zoals wandelstokken. Het is dan ook de intentie van Escentiall. om voor deze producten een verschuiving te creëren zoals we die ook hebben gezien bij brillen: ooit een hulpmiddel, nu een fashion statement. Waarschijnlijk gaat dit nog lukken ook!