Project Description

MIXED.INDUSTRIES | CORPORATE IDENTITY

DE VRAAG

MIXED.Industries is een creatief en ambitieus full-service productontwikkelingsbedrijf. Zij creëren alledaagse producten en concepten in acht verschillende categorieën en bouwen aan verschillende merken Escentiall., Vitility en EEZZY. Ook bieden zij uitgebreide private label mogelijkheden. Ze ontwikkelen nieuwe merken, kansen en producten.

HET INZICHT

De organisatie werkt als een popcornmachine. Ideeën poppen op met grote regelmaat. Die vindingrijkheid gecombineerd met flexibiliteit is de reden dat MIXED.Industries de afgelopen jaren zo’n enorme ontwikkeling heeft gemaakt. Daarom vonden wij popcorn een perfecte metafoor voor de organisatie. Als een leidraad moest deze metafoor door de nieuwe huisstijl gaan lopen.

DE VRAAG

MIXED.Industries is een creatief en ambitieus full-service productontwikkelingsbedrijf. Zij creëren alledaagse producten en concepten in acht verschillende categorieën en bouwen aan verschillende merken Escentiall., Vitility en EEZZY. Ook bieden zij uitgebreide private label mogelijkheden. Ze ontwikkelen nieuwe merken, kansen en producten.

HET INZICHT

De organisatie werkt als een popcornmachine. Ideeën poppen op met grote regelmaat. Die vindingrijkheid gecombineerd met flexibiliteit is de reden dat MIXED.Industries de afgelopen jaren zo’n enorme ontwikkeling heeft gemaakt. Daarom vonden wij popcorn een perfecte metafoor voor de organisatie. Als een leidraad moest deze metafoor door de nieuwe huisstijl gaan lopen.

HET RESULTAAT

Met de popcorn metafoor is een bijzondere stijl neergezet. Het is bijzonder opvallend en altijd een goede ijsbreker. Het meest opvallende daarbij zijn de visitekaartjes. Op ieder kaartje staat een portret van de persoon liggend in een bad popcorn. Het maken van deze beelden was al reden tot veel plezier maar het mooie is dat de kaartjes perfecte ijsbrekers zijn. Ieder gesprek begint met een glimlach en een nieuwsgierige gesprekspartner. Een stijl dus die wordt gezien en onthouden.

HET RESULTAAT

Met de popcorn metafoor is een bijzondere stijl neergezet. Het is bijzonder opvallend en altijd een goede ijsbreker. Het meest opvallende daarbij zijn de visitekaartjes. Op ieder kaartje staat een portret van de persoon liggend in een bad popcorn. Het maken van deze beelden was al reden tot veel plezier maar het mooie is dat de kaartjes perfecte ijsbrekers zijn. Ieder gesprek begint met een glimlach en een nieuwsgierige gesprekspartner. Een stijl dus die wordt gezien en onthouden.

POTJE SPARREN

NEEM CONTACT OP

Er is weinig leukers te bedenken dan met andere ondernemers en creatieven sparren over communicatie. Zullen we?