OVER ONS

Extra smaak toevoegen, dat is wat zoetzout doet. Zoetzout is een studio voor grafische en audiovisuele projecten. We lopen warm voor huisstijlen, folders, content, video, fotografie of beter gezegd creativiteit en strategie in de breedste zin. Met deze twee ingrediënten brengen we de communicatie en uitstraling van merken en organisaties op smaak. Want dat is simpelweg waar het vaak aan ontbreekt.

Zoetzout mag wellicht een nieuwe naam zijn, toch zijn we al jarenlang keihard aan de slag voor verschillende bedrijven en merken. Hele mooie projecten. Smaakvol ook, maar dat spreekt voor zich. Zoetzout bestaat uit een club praktisch ingestelde creatieven. Geen gevoelige kunstenaars, we kunnen tegen een stootje. Eigenwijs genoeg maar niet te. En dus gaan we voor werk om trots op te zijn én dat werkt.

Meer zien, bekijk dan ons portfolio. Meer weten, neem dan contact met ons op.

ZOET .

Hoe leg je uit wat een zoete smaak is? Hoe maak je dat nou duidelijk aan iemand? Datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor ons werk. Hoe kan je nou een oplossing waarderen als je die nog niet hebt gezien? Hoe kun je nou voor een studio vallen, als ze jouw wensen nog niet hebben vervuld? De oplossing is eigenlijk heel eenvoudig: proberen en proeven. Dat is alles. Als creatieve studio hebben we namelijk geen pasklare antwoorden, er zijn geen oplossingen die al op een plankje liggen te wachten. Iedere wens, iedere uitdaging is uniek en dus is ons vak maatwerk. En dat komt heel nauw. Daarom is het ook zo’n verdomd leuk vak. Tenminste, dat vinden wij!

Portfolio

ZOET .

Hoe leg je uit wat een zoete smaak is? Hoe maak je dat nou duidelijk aan iemand? Datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor ons werk. Hoe kan je nou een oplossing waarderen als je die nog niet hebt gezien? Hoe kun je nou voor een studio vallen, als ze jouw wensen nog niet hebben vervuld? De oplossing is eigenlijk heel eenvoudig: proberen en proeven. Dat is alles. Als creatieve studio hebben we namelijk geen pasklare antwoorden, er zijn geen oplossingen die al op een plankje liggen te wachten. Iedere wens, iedere uitdaging is uniek en dus is ons vak maatwerk. En dat komt heel nauw. Daarom is het ook zo’n verdomd leuk vak. Tenminste, dat vinden wij!

Portfolio

ZOUT .

Wat zou het leven zijn zonder zout? Flauw… sorry, flauwe grapjes, hadden we al gezegd dat we daar heel erg van houden. En dat is best bijzonder voor een club smaakmakers. Maar even serieus, wist je dat zout eigenlijk geen smaakversterker is. Zout onderdrukt namelijk andere smaken zoals bitter en dat maakt je eten dus weer lekkerder. Als studio onderdrukken wij ook heel wat, de neiging om het logo altijd heel groot te maken bijvoorbeeld, of de neiging om altijd te luisteren naar onze klanten… Ja, we zijn weleens eigenwijs maar niet té. En ook niet voor ons eigen ego. Beter gezegd, we luisteren juist heel goed, we zoeken naar het probleem achter de wens, we zoeken de kern van de klantvraag. Ook al is dat niet wat de klant zegt. Want daar hebben onze klanten veel meer aan. Kortom, van minder bitterheid en meer zoetzout wordt de wereld een stuk smaakvoller.

Portfolio

ZOUT .

Wat zou het leven zijn zonder zout? Flauw… sorry, flauwe grapjes, hadden we al gezegd dat we daar heel erg van houden. En dat is best bijzonder voor een club smaakmakers. Maar even serieus, wist je dat zout eigenlijk geen smaakversterker is. Zout onderdrukt namelijk andere smaken zoals bitter en dat maakt je eten dus weer lekkerder. Als studio onderdrukken wij ook heel wat, de neiging om het logo altijd heel groot te maken bijvoorbeeld, of de neiging om altijd te luisteren naar onze klanten… Ja, we zijn weleens eigenwijs maar niet té. En ook niet voor ons eigen ego. Beter gezegd, we luisteren juist heel goed, we zoeken naar het probleem achter de wens, we zoeken de kern van de klantvraag. Ook al is dat niet wat de klant zegt. Want daar hebben onze klanten veel meer aan. Kortom, van minder bitterheid en meer zoetzout wordt de wereld een stuk smaakvoller.

Portfolio

ONTMOET DE SMAAKMAKERS

POTJE SPARREN

NEEM CONTACT OP

Er is weinig leukers te bedenken dan met andere ondernemers en creatieven sparren over communicatie. Zullen we?